Na frontale crash geen werkende camera's meer

Stel hier je vragen aan Bart van de reparatieservice kost niks wel handig.

ModeratorCOLON Summetje

Triker1961

Na frontale crash geen werkende camera's meer

Berichtdoor Triker1961 » Za 13 Okt 2012, 12:44

Hallo.

Na een tijdje spelen besloten we om eens wat lager bij de grond op hoge snelheid te vliegen. Achteruit ging de Drone iets meer naar de grond en besloten we om ineens vooruit te gaan vliegen, dit had als gevolg dat de neus frontaal in het gras boorde en op de smartphone kreeg ik de melding storing geen camerabeeld. (of zoiets). Ik heb de Drone een reset gegeven en de storing bleef er in zitten. toch steeg de Drone nog wel op maar ging dan hulpeloos draaien en tollen omdat hij blind was. Thuis aangekomen met het speciale gereedschap de Drone open gemaakt en alle bedrading leek in orde. De kleine camera van het moederbord zag er wel zwaar gehavend uit. Nog steeds geen beeld en nu dus geen goede Drone meer. Wat zou het probleem kunnen zijn? Ik vermoed zelf de frontcamera en een camerastoring van het moederbord. Kan op het moederbord zomaar een nieuwe camera gemonteerd worden of moet ik dan het moederbord vervangen ? Graag uw advies en als u nog vragen heeft zal ik deze natuurlijk ook beantwoorden.

Gebruikers-avatar
admin
Beheerder
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON Di 26 Jun 2012, 21:44

Re: Na frontale crash geen werkende camera's meer

Berichtdoor admin » Za 27 Apr 2013, 12:53

nee je moet het hele mainboard voor de Ar.drone vervangen.

harada57
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON Zo 13 Aug 2017, 05:37

Re: Na frontale crash geen werkende camera's meer

Berichtdoor harada57 » Zo 13 Aug 2017, 10:51