Voetje afgebroken. Vervangen?

Stel hier je vragen aan Bart van de reparatieservice kost niks wel handig.

ModeratorCOLON Summetje

Rob Banks

Voetje afgebroken. Vervangen?

Berichtdoor Rob Banks » Vr 13 Sep 2013, 10:25

Hi,

Bij een AR drone 2.0 die ik geleend heb is er 1 pootje (waar hij de grond mee raakt) afgebroken. Deze wil vervangen. Maar nu zie ik dit nergens als los onderdeel aangeboden worden. Vandaar mijn vraag of het mogelijk is om enkel en alleen dit pootje te vervangen. Of moet ik dan een complete centrale kruisbalk vervangen. Daar zie ik namelijk om financiële en technische reden wel een beetje tegenop.

Hoop het.

Vr gr

Rob Banks

Re: Voetje afgebroken. Vervangen?

Berichtdoor Rob Banks » Wo 18 Sep 2013, 12:09

Niemand een idee?

Rob Banks

Berichtdoor Rob Banks » Vr 20 Sep 2013, 15:35

Jammer,

Wel 500 x bekeken maar blijkbaar niet echt een actief forum.

RensD

Berichtdoor RensD » Do 26 Sep 2013, 14:12

Alternatief is alleen de motor vervangen. Daar krijg je geloof ik de gehele gondel bij.
En nee..... het forum is niet echt actief. :-(

Rob Banks

Berichtdoor Rob Banks » Ma 30 Sep 2013, 00:30

Hi RensD,
Bdankt voor je reply! Inderdaad niet echt actief forum, des te fijner dat je antwoorden :)

Om er nog wat meer activiteit in te gooien. Inmiddels heb ik de gehele centrale kruisbalk vervangen. Dit is gelukkig goed gegaan, behalve de allerlaaste handeling! Namelijk het ringetje dat je boven op de propeller plaats (zogehete circlips) brak in twee! Nu heb ik dus wel weer vier pootjes, maar ook een weg vliegende propeller. Toevallig een idee of ik deze losse ringetjes ook gewoon bij de gamma ofzo kan kopen? Ik voel er weinig voor om weer 10 euro uit te moeten geven voor iets heel kleins.

grt

R

hlm.drone
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON Wo 04 Jun 2014, 11:15

Berichtdoor hlm.drone » Ma 30 Jun 2014, 16:16

ben bang dat je het centrale kruis moet vervangen
ik had hetzelfde probleem met een foute landing
eerst geprobeerd te repareren maar dat is ook geen goede oplossing (blijft zwakke plek)