MOTOR OPHANGING VERVANGEN

Stel hier je vragen aan Bart van de reparatieservice kost niks wel handig.

ModeratorCOLON Summetje

skunk1948
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON Wo 21 Mei 2014, 00:42

MOTOR OPHANGING VERVANGEN

Berichtdoor skunk1948 » Vr 03 Okt 2014, 23:34

Hallo,ik ben Jan en sinds een paar maanden lid.Ik heb gisteren een complete motor ophanging van mijn drone 2 vervangen en wil dit graag aan jullie uitleggen.door een crash waren de pootjes afgebroken en dat moest vervangen worden.
Verwijder eerst de print bij de motor en de motor zelf.Aan de onderkant van de motor ophanging zie je in het motorhuis,aan de kant van het frame, een rechthoekige opening.verwijder de platte delen van het huis onder en boven deze opening.dat ging bij mij prima met een smal beiteltje en voorzichtig tikken met een hamer.steun het motorhuis tegen iets aan zodat de beitel ook daadwerkelijk in het plastic snijdt.als je beide stukjes plastic er uit hebt kun je het motorhuis naar de bovenkant omklappen,soms moet je nog even een beetje wrikken tussen de arm en het plastic met het beiteltje om het los te krijgen.als je dit gedaan hebt kunt u het nieuwe motorhuis plaatsen.ik heb van een defecte drone 2 het motorhuis afgehaald,op dezelfde manier,en daar is dus ook het plastic weggehaald.als u de lijmresten van het metalen frame verwijderd hebt past alles weer prima.
plaats het goede motorhuis weer terug,gebruik goede secondenlijm en zorg dat het frame goed aansluit op het motorhuis..
nu gaan we het weg gehaalde plastic vervangen,dit geeft weer de stevigheid aan het motorhuis die het heeft voor het weghalen van de stukjes plastic.ga naar de drogist en koop een potje zuiverings zout(natriumbicarbonaat).
In amsterdam koop ik het in de van Woustraat bij drogisterij van Gelder.Daar kost het 7,00 euro voor 1 kilo.
doe met een thee lepel of zo wat zuiverings zout op de plak waar het plastic weggehaald is.zorg dat het vakje helemaal gevuld is.druppel er een paar druppels seconden lijn op,LET WEL OP DAT HET NIET OVERAL LANGS NAAR BENEDEN LOOPT WANT DAT GEEFT PROBLEMEN.zorg ook dat het kabeltje dat uit het frame komt niet vast gelijmd wordt.
je zult zien dat de secondelijn en de natriumcarbonaat 1 geheel vormt,het wordt kei hard en zorgt ervoor dat alles weer perfect vast zit.
laat alles rustig drogen en monteer alles weer op zijn plaats.
de drone heeft weer 4 voetjes en is weer als vanouds. ik kan er geen foto's bij plaatsen,krijg de melding dat ze te groot zijn,maar als je behoefte hebt aan foto's mail me maar dan stuur ik ze op.
kijk ook eens wat je allemaal met natriumbicarbonaat kunt doen,het is een wondermiddel met veel toeassingen.

Gebruikers-avatar
Smegmanus
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON Wo 18 Feb 2015, 22:30

Re: MOTOR OPHANGING VERVANGEN

Berichtdoor Smegmanus » Wo 18 Feb 2015, 22:45

Bedankt!

qqwwee1990
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON Vr 16 Okt 2015, 04:22

Berichtdoor qqwwee1990 » Wo 06 Apr 2016, 09:57

Het is een goed idee, ik hou van je weg.
gclub download

phallyka
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON Di 13 Jun 2017, 15:04

Berichtdoor phallyka » Di 13 Jun 2017, 15:12

Daar kost het 7,00 euro voor 1 kilo.

^^Goldenslot^^